Dlatego zmusza się dzieci do uczenia się rzeczy, które nie mają dla nich znaczenia i wartości, których uczą się z trudem i łatwo o nich zapominają. Jeżeli szkoły mają pomóc dzieciom w uczeniu się, muszą pomóc im, zdaniem autorów, w utożsamianiu się ze społeczeństwem, muszą dać im okazję do pozytywnych osiągnięć oraz muszą wykorzystać pęd do nauki, jaki dzieci już mają. Zalecenia Snygga i Combsa mogą się wydawać ambitne i marzycielskie, mogą one jednak być realizowane, jeżeli nauczyciele zwrócą uwagę, że zadaniem ich jest rozumieć dzieci, rozumieć siebie samych, pracować w granicach zakreślonych im przez sytuację, wykorzystać możliwość dyskusji na temat swojej pracy zawodowej oraz rozwijać poczucie znaczenia swojego zawodu i szacunku do niego. Intelektualne i nieintelektualne czynniki w procesie uczenia się dla młodszych dzieci uczenie się wiąże się w dużym stopniu ze zrozumieniem i syntezą wrażeń dostarczanych przez otacz ający je świat fizyczny i społeczny. [przypisy: test integracji sensorycznej, leki recepturowe przepisy, zatoka szyjna ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: leki recepturowe przepisy test integracji sensorycznej zatoka szyjna
mam nadczynnosc czy moge stosowac antykoncepcje ?
[..] Cytowany fragment: leczenie kanałowe warszawa[…]
częste zapalenie oskrzeli może świadczyć o alergii
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: błędy medyczne odszkodowania[…]
Dlatego chyba wolę nawet się nie diagnozować