Zaletą jest patrzenie na tak duże obszary (np. Mogą one być wystarczająco duże, aby uchwycić relatywnie jednorodne pule pacjentów), ale wadą takiego wyłącznego nacisku jest to, że może maskować znaczną niejednorodność na bardziej lokalnym poziomie. Jest to szczególnie ważne przy rozważaniu wpływu dźwigni polityki, które mają na celu wpływanie na lokalne wzorce praktyki w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej lub na przykład redukować możliwe do uniknięcia hospitalizacje. Zbadaliśmy stopień heterogeniczności w obrębie HRR. Okazało się, że występowały znaczne lokalne różnice w wykorzystaniu i wydatkach na usługi farmaceutyczne i medyczne oraz że istniało znaczne rozproszenie w odniesieniu do poziomu lokalnych wydatków w ramach HRR.
Te odkrycia są oczywiście przedmiotem wielu ograniczeń. Po pierwsze, nasza analiza opiera się na populacji Medicare. Wzory wśród ubezpieczonych komercyjnie mogą się różnić. Medicare stanowi jednak 20% wszystkich wydatków na ogólną opiekę zdrowotną od 2010 r.13, a wiele z omawianych polityk stosuje się do stawek płatności Medicare. Po drugie, nasze zmienne do korekty ryzyka są niedoskonałe, a my nie uchwyciliśmy preferencji pacjenta.14 W zakresie, w jakim preferencje te różnią się w różnych obszarach lokalnych, mogą one prowadzić do niektórych obserwowanych wzorców heterogeniczności. Jest jednak nieco uspokajające, że wzorce nieskorygowanych wyników były podobne do wzorców skorygowanych wyników. Po trzecie, związki przyczynowe są z natury trudne do wyciągnięcia z danych ekologicznych. Chociaż opisana tu zmiana (i gdzie indziej w literaturze) silnie sugeruje nieefektywne wykorzystanie zasobów, trudno jest wykorzystać te dane do prognozowania wpływu różnych mechanizmów politycznych na modele wydatków.
Niemniej jednak ustalenia te mają wpływ na politykę. Polityki, których celem jest ograniczenie wydatków na obszarach o wysokich kosztach poprzez kierowanie na wysokie wydatki HRR, mogą zakończyć się niepowodzeniem zarówno pod względem wrażliwości, jak i specyfiki: około połowa HSA zlokalizowanych w najwyższych wydatkach na HRR to nie HSA o wysokich wydatkach, a około połowa HSA znajdujące się w najniższych wydatkach HRR nie należą do HSA o najniższych wydatkach. Powiedział, że HSA o wyższych wydatkach są generalnie wyższymi wydatkami na HRR. To, czy stopień zgodności jest wystarczający do osiągnięcia celów polityki, zależy od tolerancji decydentów na konsekwencje niedoskonałego targetowania.
Te ustalenia nie mówią nam, jaki jest właściwy poziom agregacji dla polityki. Czy wydatki na HSA są wyraźnie zróżnicowane – czy polityka powinna koncentrować się na jeszcze bardziej lokalnym poziomie. Ruch w kierunku odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych ma na celu powiązanie płatności z opieką świadczoną przez grupy dostawców, które są wystarczająco duże, aby połączyć ryzyko i uzyskać średnią zmienność potrzeb i idiosynkratycznych wyników, ale wystarczająco małe, aby utrzymać odpowiedzialność grupy za wykorzystanie zasobów. W przypadku braku formalnych, odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych, płatności związane z praktyką w lokalnych obszarach mają na celu osiągnięcie podobnych celów. Analiza ta sugeruje, że polityka skoncentrowana wyłącznie na HRR może być zbyt tępa, aby promować jak najlepsze wykorzystanie zasobów opieki zdrowotnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Obsługiwane przez granty (do Dr
[hasła pokrewne: zatoka szyjna, sonoforeza wskazania, rekomendacje ptg ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: rekomendacje ptg sonoforeza wskazania zatoka szyjna
[..] Odniesienie w tekscie do dermatolog[…]
W owocach kolcowoju też występują konkretne związki
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: protetyka na implantach[…]
może ktoś wie, jak szybko (w dniach) można i należy podjąc rehabilitację u chorego z nadciśnieniem
Article marked with the noticed of: implanty poznań[…]
Znajomy ma gospodarstwo i rente, popija wódeczke, a rente dostał na ciśnienie.