Pojawił się znaczny zbiór dowodów wskazujących na duże różnice geograficzne w wydatkach na opiekę zdrowotną, które nie wynikają z cech pacjentów i nie są związane z jakością opieki lub wynikami pacjentów.1-7 W świetle tych dowodów wiele propozycji politycznych sugeruje – obszary przeznaczone na niższe płatności Medicare lub inne ograniczenia zasięgu, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów takich jak szpitalne regiony referencyjne (HRR) opisane w Atlasie Zdrowia Dartmouth1. Te zasady opierają się na założeniu, że istnieje systemowy poziom komponent napędzający niektóre obszary o wysokim stopniu wykorzystania, a inne niskie. Skuteczność tych polityk w ograniczaniu nadmiernego wykorzystywania przy jednoczesnym utrzymaniu dostępu do opieki o wysokiej jakości zależy od skuteczności kierowania: jeśli w regionach HRR występują znaczne różnice między obszarami lokalnymi, skupienie się na wysokorozdzielczych HRR może pozostawić wiele nietrafionych lokalnych ustawień, podczas gdy nieumyślnie penalizując niektóre lokalizacje o niskim wydatku. Porównaliśmy różnice w wydatkach na leki i wzorcach przepisywania leków na szerszym rynku – 306 HRR zdefiniowanych w Stanach Zjednoczonych – z różnicami na poziomie lokalnym – 3436 obszarów usług szpitalnych (HSA), które składają się na HRR1. obszary obsługiwane przez duże szpitale trzeciego stopnia, w których pacjenci są kierowani na główne zabiegi chirurgii sercowo-naczyniowej i neurochirurgii. HSA, zlokalizowane w HRR, to lokalne obszary, w których mieszkańcy korzystają przede wszystkim ze szpitali znajdujących się na danym terenie. W ten sposób HSA lepiej wychwytują lokalne rynki opieki zdrowotnej, gdzie beneficjenci Medicare otrzymują większość opieki.
Porównaliśmy HSA i HRR w odniesieniu do zmienności wydatków i używania leków na receptę i opieki medycznej, i zbadaliśmy stopień, w jakim wysokodochodowe HSA są skupione razem w ramach wysoko wydajnych HRR. Analiza ta może pomóc w ocenie skuteczności polityk ukierunkowanych na różne poziomy agregacji. Jeśli celem takich polityk jest uchwycenie zmienności na lokalnych rynkach, ważne jest zrozumienie heterogeniczności lokalnego rynku, którą mogą maskować większe jednostki.
Metody
Źródło danych i przykład badania
Otrzymaliśmy dane dotyczące rejestracji, roszczeń farmaceutycznych i roszczeń medycznych od 2006 do 2009 roku z Centers for Medicare i Medicaid Services (CMS) dla 5% losowej próby beneficjentów Medicare. Dla każdego roku od 2007 r. Do 2009 r. Zidentyfikowaliśmy wszystkich beneficjentów, którzy zostali zapisani na co najmniej miesiąc w części A, część B, oraz samodzielny plan leków na receptę dla części D (PDP), ponieważ CMS ma zarówno leki, jak i narkotyki dane tylko dla osób zapisanych w PDP. (Dane z 2006 r. Wykorzystano do obliczenia prospektywnych ocen ryzyka, jak opisano poniżej.) Wynikowa próba składała się z 013 477 beneficjentów w 2007 r., A także 024 183 w 2008 r. I 022 662 w 2009 r., Co daje ogółem 3 060,322 obserwacji w roku rozliczeniowym. Na podstawie kodu pocztowego beneficjenta, przypisaliśmy każdego beneficjenta do jednego z 3436 HSA, a zatem do z 306 HRR1; HSA są zagnieżdżone w HRR.
Przeprowadziliśmy analizy wrażliwości dla dwóch subpopulacji: beneficjenci, którzy ukończyli 65 lat i ci, którzy zostali zapisani na cały rok lub do śmierci, aby mieć pewność, że na nasze wyniki nie wpłynął znaczny odsetek niepełnosprawnych beneficjentów lub który zamienił plany w ciągu roku (patrz Tabela S1 w Dodatku Dodatkowym, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu)
[podobne: morfologia krwi cena, rekomendacje ptg, zatoka jamista ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: morfologia krwi cena rekomendacje ptg zatoka jamista
Hipokryzja i pomroczność świadoma
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu skuteczne odchudzanie blog[…]
Przerazajace to…
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: psychoterapia kielce[…]
przeczytałam jakie ma nietolerancja laktozy objawy