Medicaid obecnie zapewnia ubezpieczenie 60 milionom osób, a ustawa o przystępnej cenie (ACA) rozszerzy uprawnienia Medicaid na kolejne miliony, począwszy od 2014 r.1 Ostatnie orzeczenie Sądu Najwyższego umożliwia państwom wybór, czy rozszerzyć Medicaid w ramach ACA, a wiele państw stojących w obliczu presji budżetowych rozważa cięcia zamiast tego.2 Jednak dane dotyczące wpływu Medicaid na zdrowie są zaskakująco rzadkie, szczególnie dla dorosłych. Wcześniejsze badania wykazały, że ekspansja Medicaid w latach 80. XX w. Zmniejszyła śmiertelność wśród niemowląt i dzieci, 3,4 chociaż inne badania wykazały niewielki efekt.5-7 Liczne badania obserwacyjne udokumentowały korelację pomiędzy zasięgiem Medicaid a niekorzystnymi wynikami wśród dorosłych, 8,9 obserwatorzy twierdzą, że zasięg Medicaid jest gorszy niż brak pokrycia.10,11 Jednak takie badania są nękane przez niezmierzonych czynników zakłócających, które powodują, że pacjenci Medicaid są bardziej chorzy niż inni12. Jedna trwająca randomizowana próba ekspansji Medicaid w Oregonie wykazała znaczną poprawę samozatrudnienia. zgłaszali stan zdrowia i dostęp do opieki w pierwszym roku. 13 .14 Tradycyjnie Medicaid obejmuje jedynie dzieci o niskich dochodach, rodziców, kobiety w ciąży i osoby niepełnosprawne. Jednak w ciągu ostatniej dekady kilka państw rozszerzyło Medicaid o opiekę nad niedysponowanymi dorosłymi bez dzieci na utrzymaniu ( bezdzietni dorośli ), grupą podobną do populacji, która uzyskała prawo do świadczeń w ramach ACA (tj. Wszyscy dorośli o dochodach do 138% federalnego poziomu ubóstwa). Użyliśmy tego naturalnego eksperymentu, aby określić, czy ekspansja stanu Medicaid była związana ze zmniejszoną śmiertelnością. Postawiliśmy hipotezę, że ekspansja Medicaidów zmniejszy śmiertelność, wskaźniki braku ubezpieczenia i bariery związane z kosztami opieki, a także poprawi samoocenę zdrowia, szczególnie wśród populacji mniejszościowych i o niższych dochodach.
Metody
Projekt badania
Zastosowaliśmy projekt quasi-eksperymentalny różnic w różnicach, który zawierał dane przed ekspansjami Medicaid i po nich, zarówno w stanach ekspansji, jak i stanach kontrolnych. Zidentyfikowaliśmy stany, które wdrożyły duże rozszerzenia Medicaid, aby objąć bezdzietnych dorosłych (19 do 64 lat) w latach 2000-2005, umożliwiając analizę wielu lat danych po ekspansji.15 Trzy stany spełniły nasze kryteria: Arizona, która rozszerzyła uprawnienia do bezdzietni dorośli o dochodach poniżej 100% federalnego poziomu ubóstwa w listopadzie 2001 r. i dla rodziców osiągających dochody do 200% federalnego poziomu ubóstwa w październiku 2002 r.16; Maine, który rozszerzył uprawnienia do bezdzietnych dorosłych o dochodzie do 100% federalnego poziomu ubóstwa w październiku 2002 r.17; oraz Nowy Jork, który rozszerzył uprawnienia do bezdzietnych dorosłych o dochody do 100% federalnego poziomu ubóstwa i rodziców, których dochody sięgają do 150% federalnego poziomu ubóstwa we wrześniu 2001 r.18
Nasz okres badań obejmował 5 lat przed i 5 lat po ekspansji każdego państwa, wraz z okresem postkonwencjonalnym rozpoczynającym się od pierwszego pełnego roku po rozszerzeniu, obejmującego bezdzietnych dorosłych i okres prewencyjny obejmujący bezpośrednio poprzedzające 5 lat. Wybraliśmy jako kontrole sąsiednie stany bez większych rozszerzeń Medicaid, które były najbliższe populacji i cech demograficznych dla trzech państw z ekspansjami Medicaid15: New Hampshire (dla Maine), Pennsylvania (dla Nowego Jorku) oraz Nevada i New Mexico (dla Arizony)
[więcej w: neurolog siedlce, rekomendacje ptg, ośrodek leczenia uzależnień lublin ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: neurolog siedlce ośrodek leczenia uzależnień lublin rekomendacje ptg
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: powiększanie członka[…]
Bedzie jakas kontynuacja tego tematu ?
Article marked with the noticed of: dermatolog lublin[…]
Oczywiście, że można przedawkować witaminę C.